Sponsoring

Wij stellen het enorm op prijs dat u wil bijdragen aan het voortbestaan van Scouting Pres. F.D. Roosevelt.

Via de knop doneren komt u bij een IDEAL betaalverzoek van de Rabobank. Het door u gekozen bedrag komt rechtstreeks uit bij de President F.D. Rooseveltstichting.

Het Roosevelt diner

Onze scoutinggroep met haar vrijwilligers (uniek in zijn soort) is bedoeld voor jongeren met een lichamelijke beperking. Onze leden, in de leeftijd van 7 t/m 21 jaar, komen uit Eindhoven en de verre omgeving. De villa is hun thuishaven voor spel en ontspanning. Om de vereniging succesvol te houden is er financiële ondersteuning nodig. Het Roosevelt diner en uw bijdrage tijdens de veiling dragen daar aan bij.

Om u aan te melden voor het Roosevelt diner, neem contact met ons op.

De President F.D. Rooseveltstichting heeft de status van Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI).