Zoekt Leiding

Ben jij diegene die zorgt voor een onvergetelijk scoutingweekend voor onze leden?— (deel dit bericht!)

Wij zijn op zoek naar nieuwe enthousiaste leiding! Alle groepen kunnen versterking gebruiken. Wij zoeken iemand ouder dan 16 jaar, die het vooral leuk vindt om voor een geweldige groep kinderen en jongeren de scoutingweekenden mee te organiseren.

Ons streven is om de leden zoveel mogelijk uit te dagen. Maar niet alleen onze leden, ook de leiding zoekt naar voortdurende uitdaging!

We ondernemen allerlei scouting activiteiten, zo gaan we op pad tijdens tochten (o.a. met GPS),  zijn er droppings, doen we spelletjes, quizen en koken we af en toe samen. Maar natuurlijk leer je leden ook pionieren,  maken we een kampvuur en houden we ons bezig met thema’s als veiiigheid, identiteit  en samenleving.

Ervaring met scouting is mooi meegenomen, maar absoluut geen vereiste. Veel belangrijker is dat je enthousiast bent, een gezonde dosis humor mee brengt, geduld hebt en verder kan kijken dan de beperking van de kinderen en jongeren.

Kan je 1x per maand een weekend vrijmaken (10 weekenden per jaar plus een kampweek), en lijkt het je de ultieme uitdaging om een bijdrage te leveren aan de weekenden van onze leden, stuur dan een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.!

We hopen snel versterking te kunnen vinden! Dus wie dit leest: zeg het voort !!!

de President Roosevelt in Eindhoven